- 17 maja 2020
- Możliwość komentowania X Tydzień 18-05 do 22-05 została wyłączona
X Tydzień 18-05 do 22-05
Klasa 3 – od 18.05.2020 do 22.05.2020
Poniedziałek, 18 maja 2020r.
Temat dnia: To już umiem. |
|
Edukacja | Zadania do wykonania |
polonistyczna |
Test Umiejętności Trzecioklasisty – Język polski
· Proszę pobrać test ze strony szkoły i go wydrukować. TEST – do pobrania · Na górze pierwszej strony podpisujemy pracę imieniem i nazwiskiem (można też wpisać kod pracy z pomocą numeru z dziennika, np., A01 –pierwszy uczeń z dziennika, A02- drugi uczeń, A-03, itp.). · Uczniowie samodzielnie rozwiązują test w ciągu 60 minut. · Dzieci objęte na terenie szkoły pomocą psychologiczno – pedagogiczną mogą wydłużyć czas pracy z arkuszem o 30 minut .
Praca na ocenę – proszę do końca dnia przesłać zdjęcia uzupełnionego przez dziecko testu na skrzynkę klasową.
|
Wtorek, 19 maja 2020r.
Temat dnia: To już umiem. |
|
Edukacja | Zadania do wykonania |
matematyczna | Test Umiejętności Trzecioklasisty – Matematyka
· Proszę pobrać test ze strony szkoły i go wydrukować. TEST do pobrania · Na górze pierwszej strony podpisujemy pracę imieniem i nazwiskiem (można też wpisać kod pracy z pomocą numeru z dziennika, np., A01 –pierwszy uczeń z dziennika, A02- drugi uczeń, A-03, itp.). · Uczniowie samodzielnie rozwiązują test w ciągu 60 minut. · Dzieci objęte na terenie szkoły pomocą psychologiczno – pedagogiczną mogą wydłużyć czas pracy z arkuszem o 30 minut .
Praca na ocenę – proszę do końca dnia przesłać zdjęcia uzupełnionego przez dziecko testu na skrzynkę klasową.
|
Środa, 20 maja 2020r.
Temat dnia: Utrwalamy pisownię wyrazów z „h” . |
|
Edukacja | Zadania do wykonania
(Wysyłamy zdjęcia tylko wskazanych zadań) |
polonistyczna | Wykonaj ćwiczenia ortograficzne z książki „Elementarz odkrywców. Potyczki ortograficzne” – s. 45-47 (wyrazy z „h”)
· s.45- dobieranie w pary jednakowych wyrazów; układanie zdań z wyrazami, które nie mają pary · ćw. 1, s.46- uzupełnianie wyrazów, wypisywanie „głośnych słów” · ćw. 2, s.46- wpisywanie sylab do wyrazów · ćw. 3, s.46- wypisywanie imion męskich i żeńskich · ćw. 4, s.47- znajdywanie ukrytych wyrazów · ćw. 5, s.47- zamienianie liter w wyrazach i tworzenie nowych · ćw. 6, s.47 – układanie zdań z wyrazami Dla chętnych: · ćw.1, s.48
(praca na ocenę – prześlij zdjęcie wykonanej pracy na skrzynkę klasową)
|
matematyczna | W zeszycie napisz „Lekcja”, „data”. Wykonaj zadania z podręcznika , s.49:
· Z. 4- wskazywanie liczby większej lub mniejszej (można napisać parę liczb i zaznaczyć odpowiednią kolorem, pętlą, itp.) · Z. 5 – porządkowanie liczb · Z. 6 – uzupełnianie zdań liczbą · Z. 7 – zagadki o liczbach
(praca z zeszytu na ocenę – prześlij zdjęcie wykonanej pracy na skrzynkę klasową)
|
wychowanie fizyczne | Zabawy i ćwiczenia gimnastyczne z dostępnym przyborem: skakanką, obręczą, szarfą, woreczkiem gimnastycznym, itp. |
Czwartek, 21 maja 2020r.
Temat dnia: Rozwiązujemy różne zadania. |
|
Edukacja | Zadania do wykonania
(Wysyłamy zdjęcia tylko wskazanych zadań) |
polonistyczna | Wykonaj ćwiczenia ortograficzne z książki „Elementarz odkrywców. Potyczki ortograficzne” – s. 49-51 (wyrazy z „ą, ę, om, on, em, en”)
· s. 49 – odczytywanie hasła z obrazków · ćw.1, s.50 – uzasadnianie pisowni wyrazów · ćw.2, s. 50 – układanie zdań z podanych wyrazów · ćw. 3, s.51 – zamienianie liter w wyrazach i tworzenie nowych · ćw. 4, s.51 – dopisywanie brakujących form czasowników · ćw. 5, s.51 – zapamiętanie form wyrazu „włączać” · ćw. 6, s.51 – zapisywanie własnych przykładów czasowników zakończonych podaną końcówką
(praca na ocenę – prześlij zdjęcie wykonanej pracy na skrzynkę klasową)
|
matematyczna | W zeszycie napisz „Lekcja”, „data”. Wykonaj zadania z podręcznika , s.50:
· Z. 1- obliczenia · Z. 2 – rozwiązanie zadania · Z. 3 – dopisywanie liczb z pełną setką lub pełnym tysiącem · Z. 5 – dopisywanie liczb według podanego warunku (np. 3100, 3300, 3600, …) Dla chętnych: · Z. 4 – rozwiązanie zadania z treścią
(praca z zeszytu na ocenę – prześlij zdjęcie wykonanej pracy na skrzynkę klasową)
|
muzyczna | Naucz się piosenki „Boogie-woogie” – słowa w podręczniku do muzyki, s.98. Wykonanie można znaleźć w zasobach YouTube. Pośpiewaj piosenkę z podkładem. Możesz też wykonać prosty akompaniament perkusyjny do utworu – np. na dwóch patyczkach drewnianych, wykonanej samodzielnie grzechotce, itp. |
Piątek, 22 maja 2020r.
Temat dnia: Rozwiązujemy różne zadania. |
|
Edukacja | Zadania do wykonania
(Wysyłamy zdjęcia tylko wskazanych zadań) |
polonistyczna | Wykonaj ćwiczenia ortograficzne z książki „Elementarz odkrywców. Potyczki ortograficzne” – s. 52-54 (wyrazy z „ą, ę, om, on, em, en”)
· ćw.7, s.52 – dopisywanie czasowników · ćw.8, s. 52 – wpisywanie czasowników i podkreślanie liter „ą, ę” · ćw. 1, s.53 – wpisywanie do wyrazów końcówki „-om” · ćw. 2, s.53 – dopisywanie do wyrazów cząstki „kom” · ćw. 3, s.53 – dodawanie w środku wyrazów cząstek „on, em” · ćw. 4, s.53 – dodawanie cząstki „ent” i tworzenie wyrazów · ćw. 1, s. 54 – znajdywanie wyrazów w ciągu liter |
wychowanie fizyczne | Zabawy i ćwiczenia z piłką- rzuty, chwyty, odbicia, kozłowanie, trafianie do celu.
|
przyrodnicza | W zeszycie do jęz. polskiego napisz „Lekcja”, datę. Napisz kilka zdań na temat „Jakie znaczenie dla człowieka i przyrody ma woda?”
(praca z zeszytu na ocenę – prześlij zdjęcie wykonanej pracy na skrzynkę klasową)
|
matematyczna | W zeszycie napisz „Lekcja”, „data”. Wykonaj zadania z podręcznika , s.51:
· Z. 6 – obliczenia sum – w zeszycie · Z. 7 – rozwiązanie zadania · Z. 8 – obliczenia różnic – w zeszycie · Z. 9 – rozwiązanie zadania z treścią · Z. 10 – obliczenia pieniężne (zadanie z kropką)
(praca z zeszytu na ocenę – prześlij zdjęcie wykonanej pracy na skrzynkę klasową)
|